Wat is de minimum leeftijd om shotjes te bestellen?
De minimum leeftijd voor shotjes en of gevulde reageerbuisjes is 18 jaar.
Voor gadgets hanteren wij geen minimum leeftijd.
Bij twijfel controleren wij altijd.
Ben ik verplicht een account aan te maken?
U bent niet verplicht om bij ons een account aan te maken al kan het wel voordelen hebben om dit wél te doen. Dit geldt ook voor het abonneren op onze nieuwsbrief.
Aanvraag B2B Account
Partydrink mag alleen shotjes aan particulieren verkopen als er minder alcohol in zit dan 15%
Omdat wij ook shotjes verkopen waar meer alcohol in zit dan 15% kan dit alleen als je in het bezit bent van een geldige inschrijving KvK en een BTW nummer.
Denk hierbij aan restaurants - discotheken - cafe's - tankstations - bedrijven - winkels - slijterijen.
Je dient hier een apart account voor aan te vragen en dat kan via onderstaande link:
Aanvraag B2B account
Is er een minimum aan flesjes / reageerbuisjes die ik moet bestellen?
Het minimum wat u moet bestellen wordt bij het product aangegeven.
Is er een minimum aantal lege flesjes / reageerbuisjes nodig voor een etiket?
In tegenstelling tot wat een aantal andere bedrijven doen kun je bij ons ook voor lege flesjes en reageerbuisjes etiketten bij bestellen. Hiervoor hanteren wij geen minimum aantal.
Hoe kan ik het ontwerp van het etiket uploaden?
Tegenwoordig kunt u bij onze producten online een etiket maken. Dit wordt ook aangegeven. Zolang het ontwerp niet buiten de rode lijnen komt (erop mag wel) wordt het ook zo door ons afgedrukt.
Wil het echt niet lukken om zelf te maken dan mag je de gegevens zoals logo/foto en de tekst die je op het etiket wilt hebben mailen naar: info@partydrink.nl
Kan ik meerdere etiketten op het shotje krijgen?
Nee, op onze shotjes past maar 1 etiket
Moet ik de etiketten zelf plakken?
Nee. Op gevulde flesjes en reageerbuisjes plakken wij de etiketten er voor u op
Ja. Op lege flesjes moet u de bestelde etiketten er zelf op plakken
Ja. Op lege reageerbuisjes moet u de bestelde etiketten er zelf op plakken
Hoe lang is mijn garantieperiode op Gadgets?
De garantieperiode is 1 jaar met uitzondering van batterijen.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Shotjes / Reageerbuisjes die wij op voorraad hebben kunnen binnen enkele dagen verzonden worden, dit is wel afhankelijk van de snelheid waarmee het etiket wordt goedgekeurd.
Shotjes / Reageerbuisjes die al voorzien zijn van een etiket / opdruk verzenden wij als ze op voorraad zijn binnen 5Â werkdagen.
Lege flesjes zonder etiket worden binnen 5 werkdagen verzonden.
Lege lege flesjes met etiket worden binnen 1 week verzonden. E.e.a is afhankelijk van de snelheid waarmee het etiket wordt goedgekeurd.
Gadgets en Feestartikelen worden, indien op voorraad, binnen 5Â werkdagen verzonden.
Bestellingen naar het buitenland - België - Duitsland - England kunnen iets langer onderweg zijn.
Mochten wij om welke reden dan ook niet kunnen voldoen aan onze levertijd dan nemen wij altijd even contact met u op, wij zijn hiervoor altijd afhankelijk van PostNL
Wie bezorgt mijn bestelling?
Bezorging wordt gedaan door PostNL en DHL u kunt tijdens het bestellen zelf aangeven via welke vervoerder u dit graag wilt. Verder is het mogelijk uw bestelling te laten bezorgen op een Service Point waardoor u het daar op kunt halen op een tijdstip wanneer het u uit komt.
"Bestelling afgeven bij de buren op nummer...." is niet onze favoriet. Kies daarom voor bezorgen op een Service Point
In Veghel kunnen wij het GRATIS bezorgen!
U kunt uw bestelling ook ophalen na telefonische afspraak.
AANVULLING
We zien het helaas steeds vaker. Klanten kiezen voor bezorgen op een Service Point en halen vervolgens hun bestelling niet op. Dit veroorzaakt voor ons een hoop extra werk en voor u wil dit niet zeggen dat de koop ontbonden is. De koop ontbinden moet u altijd schriftelijk aan ons laten weten.
Waar kan ik de verzendkosten van mijn bestelling zien?
NEDERLAND
Onze verzendkosten en handelingskosten bedragen voor brievenbuspakjes € 5,25
Voor alles wat niet door de brievenbus kan rekenen wij € 8,50 verzendkosten.
Wilt u het komen ophalen dan kan dat ná telefonische afspraak.
BELGIË / DUITSLAND
Voor deze landen hanteren wij een vast tarief van € 13,00
Wilt u het komen ophalen dan kan dat ná telefonische afspraak.
Engeland
Voor Engeland hanteren wij een vast tarief van € 20,00
Waarom rekent de webwinkel extra verzendkosten?
Naar België en Duitsland zijn de verzendkosten hoger
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij Partydrink heeft u de keus uit onderstaande betaalmogelijkheden
- iDeal
- Betaal met PayPal
- Mistercash / Bancontact
- Sofort
- Mastercard
- Visa
- Overboeking
- SEPA Incasso
- Mollie
- AfterPay
- AfterPay – Achteraf betalen (Nederland) AfterPay voert voor www.partydrink.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.
- AfterPay – Achteraf betalen (België) AfterPay voert voor www.partydrink.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.
- AfterPay – Achteraf betalen (Nederland, via eenmalige machtiging) AfterPay voert voor www.partydrink.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je deze betaling via de AfterPay App of in de online omgeving MijnAfterPay kunt inzien. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.
- AfterPay – Achteraf betalen (Nederland, bedrijven) AfterPay voert voor www.partydrink.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitaal betaaloverzicht per e-mail ontvangt van AfterPay. AfterPay informeert u per e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.
Wat is het retouradres?
Het retouradres is: De Dollard 23, 5463 RE Veghel
Waar kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
In de e-mail die u ontvangen heeft bij aanmelden staat een link voor het afmelden
Ik heb een speciale wens
Laat het ons weten en misschien laten wij die wel in vervulling gaan
Tot welk moment kan ik mijn bestelling retour sturen?
Shotjes voorzien van een persoonlijk etiket kunt u alleen (na telefonisch overleg) terug sturen wanneer de inhoud niet goed is.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@partydrink.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."
NB. Uw bestelling bewust niet op komen halen op een Servicepunt zien wij niet als gebruik maken van uw Herroepingsrecht
Formulier kunt je hier downloaden
Hoe staat het met uw privacy
Partydrink verkoopt nooit en te nimmer uw gegevens aan derden. Indien er een vordering van justitie is dan werken wij hier wel aan mee.
Lees voor meer informatie ons Privacybeleid via deze kink